Çalışanlar ve müşteriler arasındaki haberleşme kalitesinin işletme performansını doğrudan etkilediği çok şubeli mağazacılık ve perakendecilik sektörünün ihtiyaçlarına uygun çok kanallı gelişmiş iletişim çözümleri üretiyor ve müşteri memnuniyetini artırmanızı sağlıyoruz.
Sektörünün doğal yapısı gereği dinamik, hızlı adapte olabilen ve çoklu lokasyonlarda hizmet vermek durumunda olan mağazacılık ve perakendecilik sektöründeki işletmeler için iletişimin kalitesi büyük önem arz ediyor. Türkiye'nin öncü ve lider iletişim teknolojileri üreticisi olan Karel, sunduğu iletişim çözümleriyle sektörün tüm ihtiyaçlarına karşılık veriyor.
Teknolojiden iş süreçlerinin her noktasında yararlanmak zorunda olan mağazacılık ve perakendecilik sektöründe işletmelerin güçlü iletişim yapıları, kesintisiz operasyonel faaliyetler için oldukça önemli. Bulut başta olmak üzere internet teknolojileri destekli Karel iletişim çözümleri, işletmenizde iletişim maliyetlerini düşürmenize ve tüm alanlarda verimliliği yükseltmenize yardımcı oluyor.
Ses, görüntü, konferans özellikleri ile durum bilgisi, anlık mesajlaşma, faks, e-posta gibi hizmetlerde mobiliteyi desteklen Karel, iş yapma yöntemlerinizi değiştirerek daha kolay ve hızlı hale getiriyor. Karel çağrı merkezi ve CRM entegrasyonuyla, müşteri deneyimini iyileştirirken müşterilerinizle farklı kanallardan iletişim kurabilir ve tek noktadan yönetme avantajından faydalanabilirsiniz.
Mağaza ve perakendecilik sektöründeki işletmelerinize özel haberleşme ve çağrı merkezi çözümlerimiz için hemen bize ulaşın.
İletişim