Dünyanın önde gelen kurumsal yazılım üreticilerinin ürünlerine kolayca entegrasyon sağlayın!
Entegrasyonlar ve API dökümanları
Haberleşme çözümlerinde sektör lideri Karel tecrübesiyle sunulan danışmanlık hizmeti ve gelişmiş entegrasyon dokümantasyonları, iş süreçlerinizi destekleyen kurumsal yazılımlarla kolay entegrasyon imkanı tanıyor.
Kurumsal yazılımlarla verimliliği yükseltin
İş dünyasında yaygın olarak kullanılan kurumsal yazılımlar, işletmelerde iletişim ve haberleşme başta olmak üzere üretim, pazarlama, finans ve muhasebe gibi işletme fonksiyonlarında verimliliğin artırılmasında önemli bir rol oynar. İletişim sektöründe 35 yılı aşan Karel tecrübesiyle geliştirilen API ve entegrasyon dokümanları, kurumsal yazılımlarla veri akışını sağlamanızı ve süreci yönetebilmenize katkı sağlar.
Özel servislerle uygulamaların yeteneklerini artırın
Karel uzmanlığında sunulan API entegrasyonları, PC Softphone ve Mobil Uygulama Entegrasyonları ve IVR entegrasyonları, kesintisiz iletişim için tüm ihtiyaçlarınızı karşılar. Aynı zamanda özel servislerle uygulamaların çapraz kullanımını sağlayarak değerli veri üretilmesine yardımcı olur. Metni sese dönüştüren TTS (Text To Speech) ve ses kayıtlarını metne dönüştüren ASR (Automatic Speech Recognation) teknolojileri ise Speech BOT gibi konuşan özel yazılımlar üretilmesine ve IVR entegrasyonlarına imkan tanır.
Kurumsal Yazılımlar
Oracle Siebel CRM
Oracle Siebel CRM ile tam entegre web arayüzleri üzerinden Karel çağrı merkezi fonksiyonlarını kullanabilirsiniz. Entegrasyon yeteneği sayesinde çağrı başlatma/cevaplama, müşteri bilgilerinin gösterilmesi, müşteri kartında geçmiş arama ve ses kayıtlarının gösterilmesi gibi operasyonları Oracle Siebel CRM ekranlarından yönetebilirsiniz.
Oracle RightNow CRM (Bulut)
Çalışanlara daha iyi ve daha hızlı karar alma gücü sağlayan Oracle RightNow Toolbar entegrasyonu ile web arayüzleri üzerinden Karel çağrı merkezi fonksiyonlarını etkin bir şekilde kullanabilirsiniz. Çağrı merkezi operatörlerinin durumları nasıl ele alması gerektiğine karar vererek en uygun bir deneyimi tasarlayabilirsiniz.
Microsoft Dynamics
Karel veri erişim paketinde yer alan API’ler kullanılarak Dynamics ekranlarında müşteri kartının otomatik getirilmesi, geçmiş müşteri kayıtlarına ulaşılması, tıkla ara fonksiyonları kolaylıkla sağlanabilir. Bu sayede çağrı merkezi çalışanları müşterilere daha etkili hizmet verebilir.
SAP
Karel veri erişim paketinde yer alan API tasarımlarıyla SAP müşteri bilgileri operatörlere otomatik getirilebilir, geçmiş müşteri kayıtlarına ulaşılabilir ve tıkla ara fonksiyonları sağlanabilir.
Salesforce
İş akışlarının özelleştirilmesini sağlayan Salesforce yazılımını kullanan şirketler, Karel Çağrı Merkez Entegrasyonu sayesinde operasyonlarını daha etkin hale getirerek kolayca yönetebilirler. Müşteri kartının otomatik getirilmesi, müşteri bilgilerinden tek tıkla çağrı başlatılması en çok kullanılan fonksiyonlardır.
Logo CRM
Logo tarafından geliştirilen bulut tabanlı CRM çözümünü, Karel Bulut Çağrı Merkezi ile birlikte kullanarak işletmenizde maliyet avantajı elde edebilirsiniz. Entegrasyon sayesinde gelen aramalarda müşteri temsilcisi ekranında müşterilerin güncel ve geçmiş bilgilerine kolayca ulaşabilirsiniz.
Next4biz
Karel Çağrı Merkezini ve Karel telefon uygulamasını, Next4Biz müşteri hizmetleri yazılımıyla entegre ederek müşteri kayıtlarına erişebilir ve çağrı yönetim sürecini ekran dışına çıkmadan yönetebilirsiniz.
Windesk
Signum ile yapılan entegrasyonlar sayesinde Windesk Platform web arayüzlerinden çağrı merkezi fonksiyonlarını kullanabilirsiniz. Gelen çağrıyı cevaplama, çağrı başlatma, aramalarda müşteri bilgilerinin otomatik gösterilmesi, müşteri kartında geçmiş arama ve ses kayıtlarının gösterilmesi gibi operasyonları Windesk ekranları üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
ZOHO CRM
Zoho yazılımını Karel Çağrı Merkezi Entegrasyonu birlikte kullanarak gelişmiş çağrı merkezi operasyon imkanına sahip olabilirsiniz. Çağrı merkezi fonksiyonları ve Zoho’nun gelişmiş CRM özellikleri, farklı kanallardan gelen talepleri karşılayabilme yetenekleriyle birlikte kullanılabilir.
Turizm ve Rezervasyon Uygulamalarıyla Entegrasyonlar
Karel Çağrı Merkezi çözümlerimizi turizm, sağlık, enerji ve kamusal alanlardaki hizmet sektörlerine özel uygulamalar ile entegre ederek kurumlarınıza özel çözüm setleri oluşturabilirsiniz.
PROTEL / Fidelio Otel ve Turizm Rezervasyon Sistemleri Entegrasyonu Partnerimiz Protel ile birlikte kurumların hizmetine sunulan Fidelio Otel/Turizm Rezervasyon çözümleri entegrasyonu sayesinde ortak ekranlar üzerinden rezervasyon taleplerini kolaylıkla alabilir ve kayıtların otel yönetim sisteminde otomatik oluşturulmasını sağlayabilirsiniz.
Belediye Beyaz Masa/Mavi Masa Uygulamalarıyla Entegrasyonlar
Karel Çağrı Merkezi çözümleri, belediyeler ile su ve kanalizasyon gibi bağlı kurumlarının ihtiyaç duydukları kapsamlı vatandaş ilişkileri kurumların yazılımlarına entegre edilebilir. Bulut ya da on premise yani kuruma özel kurulum çözüm ihtiyaçlarında, operatörler tek ekran üzerinden farklı kanallardan gelen vatandaş taleplerini karşılayabilir. Türkiye’nin pek çok noktasında hizmet verdiğimiz kurulumlardan gelen deneyim ile yeni projelerde yeni ihtiyaçlara özel geliştirmeler yapılabilir.
Hastane Randevu Sistemi Entegrasyonları
Karel çözümlerimizi, hastane randevu ve Hastane Bilgi Yönetim Sistemleri (HBYS) ile kolayca entegre ederek hizmet kalitesini ölçümleyebilir ve iyileştirebilirsiniz.
Hukuk/Borç Takip Çözümleri Entegrasyonları
Borç takibi yapan kurumlar araçlarımızı kullanarak verimliliklerini artırabilirler. Ses kayıtlarının sentezlenmesi ile anlaşma oranlarının maksimize edilmesi için özel çözümler geliştirilebilir.
Dağıtım Kurumlarına Özel Hizmetler
Elektrik Dağıtımı gibi geniş coğrafyaya hizmet veren kurumların müşteri temsilciliği ve saha ekipleri arasında köprü vazifesi gören entegrasyonlarla kurumlara özel çözümler sağlanabilir.
Müşteri Memnuniyeti ve Kalite Yönetim Senaryoları
Otomatik dış arama ve gelen arama senaryoları sağlayan Karel Çağrı Merkezi fonksiyonlarını, müşteri memnuniyeti ve kalite yönetimi amaçlı kullanabilirsiniz. ISO 10001 / ISO 10002 Kalite Yönetimi ve Müşteri Memnuniyeti standartlarını karşılayan servislerimiz, kurumların CRM uygulamaları ile kolayca entegre edilebilir. Anketler ile memnuniyet ölçümü ve raporlaması hem CRM hem de Çağrı Merkezi arayüzleri üzerinden kurumlara gerekli altyapı sağlanarak kullanılabilir.
Gelişmiş iletişim özelliklerinden yararlanın
Karel Çağrı Merkezi Platformu, geliştirilmiş özel fonksiyonlarıyla kurumlara sadece bir çağrı merkezi olarak değil gelişmiş pek çok iletişim özelliğini sağlayabilen bir altyapı olarak hizmet sunar. SIP veya PRI Gatewayler aracılığıyla farklı marka santral kullanan kurumlar da Karel Çağrı Merkezi Platformu’nu rahatlıkla kullanabilir. Operatör aboneler arası çağrı trafiği, gelişmiş IVR senaryoları, çok lokasyonlu kurumlara özel projeler çözüm seti içerisinde yer alır.
Uç birimlerinizi otomatik konfigürasyon özelliği ile destekleyin
Karel ürünlerinin yanı sıra SIP tabanlı uç birimler çözüm seti içerisinde desteklenebilir. Otomatik konfigürasyon özelliği sayesinde yüzlerce ve hatta binlerce uç birimi tak kullan şeklinde kolaylıkla sistemlerde yönetilebilir.
Çözüm ortakları ile partnerlik olanaklarından faydalanın
Her sektördeki geliştiriciler, Karel desteği ile sunulan gelişmiş entegrasyonları kolayca sağlayarak listemizde yer alabilir ve çeşitli partnerlik imkanları yaratılarak kurumlara ortak değer üretilebilecek özel çözüm setleri geliştirilebilir.
Entegrasyonlar ve API Dokümanları
Karel tarafından sunulan çözümler ve danışmanlık hizmetleri ile farklı sektörlerdeki yazılımlarla entegrasyonlar hakkında bilgi almak için bizimle iletişime geçin!