Karel, IMI Conferences’ın 26 Eylül 2012 Çarşamba günü Ankara Swissotel’de gerçekleştireceği "Ankara Çağrı Merkezi Konferansı"na katılıyor.
Kamu BT yöneticilerinin ve çağrı merkezi yöneticilerinin katılımı ile gerçekleşecek etkinlikte;
- Kamu kuruluşlarının çağrı merkezi hizmetleri, geleceğe yönelik beklentiler,
- Sunulan kamu hizmetinin verimliliğini arttırma aşamasında çağrı merkezlerinin etkisi, maliyete katkısı,
- Çağrı merkezi hizmeti vermek için atılması gereken adımlar,
- Sektördeki mevcut sorunlar, çözüm önerileri,
- Başarı öyküleri,
- Uygulanan hizmet modelleri, avantaj ve dezavantajları
- Dünya ve Türkiye'de Kamu Çağrı Merkezi uygulamaları ve son trendler,
- Kamudaki çağrı merkezi kulanımı ve vatandaş ilişkileri; uygulamalar ve öneriler
- Yerel yönetimler,
- Geçtiğimiz yıldan bu yana sektörün kat ettiği gelişim süreci, pazar payı, gelişim potansiyeli ve bu potansiyelin nasıl değerlendirilebileceğine dair öneriler
tartışılacak konular arasında yer alacak. Konferans ile eşzamanlı olarak, sektörün seçkin firmalarının bulunduğu alanda Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü ile yer alacak ve ziyaretçiler ile buluşacak.