Ana içeriğe atla
En

En İyi Müşteri Deneyimi Çağrı Merkezi Ödülü, Karel ve Üsküdar Belediyesi’nin

Çağrı Merkezi Ödülleri
“Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri”nde  Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü kullanan Üsküdar Belediye’si “En İyi Müşteri Deneyimi” alanında ödüle hak kazandı.

8. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, 25 Ekim 2013 tarihinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayında yapılan törenle sahiplerini buldu. Bu yıl “En İyi Müşteri Deneyimi” dalında adaylar arasında bulunan ve Karel IP Çağrı Merkezi Çözümünü kullanan Üsküdar Belediyesi Süper Hizmet Sistemi Çağrı Merkezi birincilik ödülüne layık görüldü.  “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde ödül için bu yıl Üsküdar Belediyesi’nin yanı sıra  Avea, Turkcell-Superonline, DHL, Turkishbank, Kiğılı, Memorial, Burgabank ödül için yarıştı.
 
Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü’nü kullanan Üsküdar Belediyesi Süper Hizmet Sistemin bu güne kadar aldığı diğer ödüller :

  • 2012 yılında, Kamudaki İyi Uygulamalar yarışmasında 1100 proje arasından Kamudaki En İyi Uygulama
  • 2012 yılında, uluslararası yerel yönetimler konferansında yerel yönetim uygulamalarına kattıkları kaliteden dolayı, Şili Ulusal Devlet Madalyası
  • 2012 yılında, WEGO World e-Goverment Organization tarafından düzenlenen “Hizmetler”, “Verimlilik”, “Şehir Yönetimi”, “Açık Şehir” ve “Sayısal Uçurum” dallarında düzenlenen yarışmada Üstün e-devlet Ödülü

Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri organizasyonunda 10 farklı dalda verilen ödüller sektörün konu başlıklarında en iyilerini belirlemeyi amaçlıyor.  2006 yılından itibaren her yıl, sektörün başarılı kişi ve uygulamalarını taçlandıran Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerinde tüm adaylar sektör yöneticilerinden oluşan yirmi beş kişilik bağımsız bir değerlendirme kurulunun, uluslararası kriterleri baz alarak yaptığı değerlendirmeler sonucunda belirleniyor. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, kazanan kurumlara rekabet avantajı sağlarken, hem kurumsal hem de sektörel motivasyona yaptığı önemli katkıları ile dikkat çekiyor. Daha fazla bilgi için
 
Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri yaklaşık 6 aylık bir süreci içeriyor. Sektördeki üretici firmaların önerdikleri çağrı merkezleri ve faaliyet gösteren büyük kapasiteli çağrı merkezleri taranarak aday listeleri belirleniyor.
 
Ödülün konusu olan Müşteri Deneyimi kavramı, müşterilerin marka ile temas ettikleri her bir noktadaki ilişkileri doğrultusunda markaya verdikleri toplam değeri ifade eder. Hizmetin / ürünün kendisi, satış öncesi, sırası ve sonrası süreçler gibi müşterinin marka ile karşılaştığı öncelikli nokta olan Çağrı Merkezleri ise öncelikle “En İyi Müşteri Deneyimi”ni sağlayarak müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatini hedefler.

Üsküdar Belediyesi müşteri deneyimi broşürü için tıklayınız
Üsküdar Belediyesi müşteri deneyimi videosu için tıklayınız