Karel, IMI Conferences’ın 25 Eylül 2013 Çarşamba günü Ankara Swiss Otel’de gerçekleştireceği "3. Ankara Çağrı Merkezi Konferansı"na katılıyor.
Ana başlığı vatandaş memnuniyeti olan ve kamu çağrı merkezlerinin gelişim hızını ve istihdam gücünü ortaya koymak amacıyla gerçekleştirilen konferans, kamu BT yöneticilerinin ve çağrı merkezi yöneticilerinin katılımı ile gerçekleştiriliyor.
Çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen kurumlara rehberlik edecek nitelikte bir içerikle katılımcılarını ağırlayacak olan organizasyonda ele alınacak konulardan bazıları;
• Vatandaşın tercih ettiği kanaldan hizmet alması ve taleplerin kurum içinde doğru yönlendirilmesi
• Kamu kuruluşlarının çağrı merkezi hizmetleri,
• Sunulan kamu hizmetinin verimliliğini arttırma aşamasında çağrı merkezlerinin etkisi,
• Çağrı merkezi hizmetlerini dış kaynaktan sağlama yaklaşımları,
• Sosyal medya yönetimi,
• Pazarın dış kaynak firmaları ve altyapı sağlayıcıları için yarattığı fırsatlar, yatırımlar,
• Sektördeki mevcut sorunlar, çözüm önerileri
• Geleceğe yönelik beklentiler,
• Başarı öyküleri,
Konferans ile eşzamanlı olarak, sektörün seçkin firmalarının bulunduğu alanda Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü ile yer alacak ve ziyaretçiler ile buluşacak.