Çağrı merkezi sektörüne yönelik en önemli organizasyon olan Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı, sekizinci yılında da sektörel iletişimi güçlendirmeye ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmaya devam ediyor.
18 – 19 Ekim Tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşecek olan organizasyonda çağrı merkezi mimarisi ve dizaynı, evden çalışma olgusu, müşteri hizmetlerinde sosyal medya kullanımı, hızlı değişen müşteri beklentilerine aynı hızla cevap verecek stratejiler, insan kaynakları, teknolojik gelişmeler ve e-ticaret kavramları gibi önemli konular konferans gündemine taşınıyor.
Organizasyonda yer alacak Karel standında ziyaretçilere 2 gün boyunca, Karel IP Çağrı Merkezi sistemini ve sistem ile sağlanan Memnuniyet Merkezi konseptini tanıtılacak.
Daha fazla bilgi için Çağrı Merkezi Fuarı
Çağrı Merkezi Fuar Davetiyesi