Ana içeriğe atla
En

Karel 9. Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı'nda

Çağrı merkezi sektörüne yönelik en önemli organizasyon olan Türkiye Çağrı Merkezi  Konferansı ve Fuarı, dokuzuncu yılında da sektörel iletişimi güçlendirmeye ve çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde itici güç oluşturmaya devam ediyor. 

24 – 25 Ekim Tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşecek olan organizasyonun, farklı ülkelerden 10 farklı konuşmacının katılımları ile tecrübelerini paylaşacakları konferanslarının bu yılki ana teması çağrı merkezinin temel bileşeni olan “İnsan”.
Konferans ile eş zamanlı olarak gerçekleşen Türkiye Çağrı Merkezi Fuarı ise sektörün lider firmalarından yeni oyunculara kadar geniş bir katılımcı kitlesini aynı çatı altında buluşturuyor. Fuara Karel de çağrı merkezi ile ilgili yeni ürün ve çözümlerini tanıtacağı bir stand ile destek veriyor.
Başarılarıyla sektörün gelişimine katkıda bulunan kişi ve kurumların taçlandırıldığı Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri ile sona erecek organizasyon kapsamında, Karel IP Çağrı Merkezi Çözümünü kullanan Üsküdar Belediyesi de “En İyi Müşteri Deneyimi” alanında ödüle aday…