Kurumlar yeni içgörüler sağlamak için teknolojiyi daha çok benimsedikçe, müşteriye daha fazla değer sağlama ve sadece ürün satın almanın ötesine geçen ilişkiler kurma istekleri de kritik hale geldi. Peki, değişen müşteri talepleri nasıl karşılanabilir, nasıl fark yaratılabilir?
Karel olarak, 19 Ocak Salı günü 14:00-16:00 saatleri arasında IDC & IFS iş birliğiyle IDC dijital platformu üzerinden gerçekleşen “Müşteri Deneyimini Saha Servis Çözümleri ile Geliştirmek” temalı etkinlikteydik.
Karel Kurucu Ortağı ve Teknik Murahhas Üyesi Sayın Yaman Tunaoğlu’nun konuşmacı olarak yer aldığı etkinliğin ana başlıkları;
- Değişen müşteri taleplerini karşılayabilmek adına gereken teknoloji yatırımları,
- Saha servis hizmetlerinin değişen rekabet ortamında işletmelere sağladığı faydalar,
- Başarılı inovasyon yönetimi
Panelistler;
- Berke Menekli, CIO, BSH
- Ömer Manan, Kurumsal Çözümler Grup Direktörü, Hayat Holding
- Erol Özgüner, CIO, İBB
- Tayfun İşbilen, CIO, İSKİ
- Yaman Tunaoğlu, Teknik Murahhas Üye, Karel
- Cem Aslantaş, Saha Operasyonlarından Sorumlu GMY, TAV Technologies
- Burcu Taşdelen, Müşteri Hizmetleri Çözüm Merkezi Müdürü, Vestel
- Fulya Bıçak Muştu, CIO, Zorlu Enerji
- Ayşe Kaptanoğlu, Araştırma Müdürü, IDC Türkiye
- Ergin Öztürk, Kurucu Ortak ve Yönetim Kurulu BY, IFS Türkiye
- Zoran Radumilo, President and COO, IFS AB
Tarih: 19 Ocak 2021 Salı
Saat: 14:00-16:00