Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı ile birlikte Çağrı Merkezi Günleri’nin halkalarından biri olan Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri 25 Ekim 2013 tarihinde 8. kez sahiplerini bulacak.
Bu yıl En İyi Müşteri Deneyimi dalında adaylar arasında Karel IP Çağrı Merkezi Çözümünü kullanan Üsküdar Belediyesi Süper Hizmet Sistemi Çağrı Merkezi de bulunuyor.
10 farklı dalda verilen ödüller sektörün konu başlıklarında en iyilerini belirlemeyi amaçlıyor. Tüm adaylar sektör yöneticilerinden oluşan yirmi beş kişilik bağımsız bir değerlendirme kurulunun, uluslararası kriterleri baz alarak yaptığı değerlendirmeler sonucunda belirleniyor. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, kazanan kurumlara rekabet avantajı sağlarken, hem kurumsal hem de sektörel motivasyona yaptığı önemli katkıları ile dikkat çekiyor.
Üsküdar Belediyesi Süper Hizmet Sistemin bu güne kadar aldığı ödüller :
- 2012 yılında, Kamudaki İyi Uygulamalar yarışmasında 1100 proje arasından Kamudaki En İyi Uygulama
- 2012 yılında, uluslararası yerel yönetimler konferansında yerel yönetim uygulamalarına kattıkları kaliteden dolayı, Şili Ulusal Devlet Madalyası
- 2012 yılında, WEGO World e-Goverment Organization tarafından düzenlenen “Hizmetler”, “Verimlilik”, “Şehir Yönetimi”, “Açık Şehir” ve “Sayısal Uçurum” dallarında düzenlenen yarışmada Üstün e-devlet Ödülü