Orta ölçekli işletmelerin iletişim ihtiyaçlarına çözümler sunan Karel MS128, modüler tasarımının yanı sıra 4 - 20 dış hat ve 12 - 124 dahili kullanıcıya kadar esnek kapasite seçeneklerine sahiptir.
100'den fazla programlanabilir kullanım özelliği ve servis bakım hizmetleri için uzaktan destek kolaylığı bulunan Karel MS128 telefon santralı, işletmelerde daha etkin ve hızlı haberleşme altyapısı sunar.
Karel MS128; okul, otel, tatil köyü, hastane ve fabrika gibi orta-büyük ölçekteki işletmeler için uygun bir iletişim çözümüdür.
Detaylar
Kullanım Özellikleri
Otomatik dış hat bekletme
Otomatik sistem kontrolü
Çağrı kısıtlama
Doğrudan aboneye erişim
Farklı zil kadansları
Harici çağrı yönlendirme
En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR)
Dış hat erişim grupları
Otomatik dış hat açma
Gece servisi
Paralel operatörler
Sistem parametrelerini raporlama
Elektrik kesintisinde dış hat-iç hat bağlama
Uzaktan programlama
Dahili aAbone grupları
Seri çağrı transferi
Sistem yetkilisi
Zaman ve tarife tabloları
MF/DP arama
Faks yönlendirme
Yazılım Özellikleri
Hafızadan arama (genel/özel)
Otomatik arama
Meşgul aboneyi uyarma
Sıraya girme
Meşgul dış hat
Meşgul abone
Cevapsız çağrı
Çağrı bekletme
Çağrı park etme
Çağrı aktarma
Sef sekreter gruplama
Konferans
Rahatsız edilmeme
Diyafon bağlantısı
Kapı açma
Esnek numaralandırma
Çağrı yönlendirme ; bütün çağrılar, gece servisinde , meşgul abone , cevapsız çağrı
Acil hat
Bilgi alma
Araya girme
Dış hat-Dış hat bağlama
Dış hat alma
Son numara tekrarı
Anons
Şifre kullanımı
Telefon kilitleme
Çağrı yakalama
Bekletme müziği
Hatırlatma/uyandırma servisi
Ses seviyesi ayarı
Diğer Özellikleri
Arayan numarayı gösterme (CLIP) (Dahili çağrılarda sadece Karel Operatör konsolu kullanılırsa, Harici çağrılarda ise ID12 cihazı ve Karel Operatör konsolu kullanılırsa)
Arayan numarayı kısıtlama (CLIR)
Aranan numarayı gösterme (CDLP)
Aranan numara kısıtlaması (COLR)
Ücretlendirme; çağrı başında (AOC-S), çağrı esnasında (AOC-O), çağrı sonunda (AOC-E)
Çoklu abone numaralandırma (MSN)
Direkt dahili arama (DDI)
Noktadan-noktaya bağlantı
Noktadan-çok noktaya bağlantı
Network mesajlarının gösterilmesi
Otellere Özel Özellikleri
Otel odası abonesi belirleme
Check in-Check out
Otel odası durumu (dolu, boş,rezerve)
Oda görüntüleme (temiz, kirli, temizleniyor)
Yer belirtme servisi
Süre kısıtlaması
Arama yetki seviyesi
Çözümler
Otomatik yön seçimi programı (LCR)
Robot operatör ve sesli mesaj kutusu ile telefon operatörünü meşgul etmeden abonelere doğrudan ulaşma ve mesaj bırakabilme
Net-cm raporlama yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme
Net-konsol (CTI) yazılımı ile kullanıcının telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle birçok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımı
Seri yazıcı arabirimi ile abone görüşmelerinin süresel ve ücretsel dökümünü normal yazıcıdan alabilme
ISDN adaptörü ile ISDN servislerinden yararlanabilme