Karel OP500, operatörlerin tüm iletişim ihtiyaçları için hızlı ve pratik çözüm sağlayan yazılım tabanlı bir IP operatör telefondur.
Durum takibi, anlık mesajlaşma ve sesli görüşme gibi temel IP telefon özelliklerinin yanı sıra konferans odalarını görüntüleme, çağrı aktarma ve sistem alarmlarını izleme gibi birçok farklı gelişmiş özelliğe de sahiptir. Arayüzü Türkçedir, ancak kullanıcı profili üzerinden dil tercihini değiştirebilirsiniz.
Karel OP500’ün “Sürükle Bırak” özelliği tüm fonksiyonlar için kullanılabilir. Kullanıcılara zaman tasarrufu sağlayan bu özellik, aynı zamanda sisteme adapte olmayı da kolaylaştırır. Araç çubuğunda bulunan butonlar, aşağıda yer alan işlemlerin tamamını tek tuşla yapabilmenize olanak tanır:
● Mikrofon veya Zili Kıs
● Otomatik Cevapla
● Otomatik Konferans ve Konferans Odası Yaratma
● Rahatsız Etme
● Yönlendirme
● PBX Grubuna Kayıt
● Okunmamış Alarmlar
● Sıraya Girmeyi İptal Et
● Cevapsız Çağrılar
● Sesli Mesajlar
● Gündüz/Gece Modu Aktif
● Pencereleri Göster/Gizle
Genel Özellikler
Sesli görüşme
Video görüşme
Arama aktarma
Çağrı bekletme, çağrı yakalama
Doğrudan çağrı alma
Durum takibi
Microsoft Outlook entegrasyonu
Dahili rehber
Rehberden tıklama ile arama
Sesli görüşme kaydı
Uzaktan ekran kontrolü
Masaüstü paylaşımı
Masaüstüne bağlanma
Diğer OP500 kullanıcılarına yazılı mesaj gönderme
SIP Uyumlu
LDAP, Active Directory uyumluluğu
QoS ile ses ve video önceliklendirme
Şifreleme (TLS-SRTP)
USB ürünlerini otomatik tanıma
URL arama
Etkin hesap sayısı: 10
Konuşma kanal sayısı: 6
Video konferans kanal sayısı: 4
Sesli konferans kanal kapasitesi: 6
Ses Kodekler: G.729, G.711u/a, G.722, iLBC, EG711a, EG711u, ISAC, IPCMWB
Arayüz
KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ ARAYÜZ KULLANIMI
Kullanıcı, en sık ihtiyaç duyduğu fonksiyonlara göre arayüzde pencerelerin yerini, boyutunu ve sayısını şekillendirebilir. Bu sayede is verimliliğini arttıracak olan en efektif kullanımı kendi konfor alanı doğrultusunda oluşturur.
Çağrı Denetimi OP500 yazılım tabanlı IP operatör konsolu üzerinde arayan ve aranan abonelerin isim, numara gibi tüm detaylarına ulaşılabilmektedir. Meşgulken veya aynı anda gelen birden fazla çağrı esnasında oluşan "uyarıcı pop-uplar" sayesinde çağrı kaçırılmaz, detaylarına ulaşılabilir ve kullanıcıya ek bilgileri (yönlendirme çağrısı, şebeke, harici, transferden dönen) takip edebilme konforu sağlar.
Rehber Penceresi
Sisteme eklenen tüm kişiler Rehber Penceresinde görülebilmektedir. Bu listede bir abonenin üzerine tıklayarak anlık ileti gönderebilir, masaüstü paylaşımı yapabilir hatta ilgili abonenin masaüstüne bağlanabilirsiniz. Ayrıca gerekli durumlarda anons yapılabilir, çağrı yakalayabilirsiniz.
"Grupları Yönet" özelliği sayesinde, istenilen her an yeni grup ekleyebilme, düzenleyebilme ve silebilme opsiyonları ile is süreçlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.
Takip Edilecek Aboneler Farklı listeler oluşturularak, aynı anda yüzlerce kişinin durum bilgisi takip edilebilmektedir. Bir tıklama ile bu kişiler aranılabilir, "çağrı sürükle bırak" özelliği ile gelen çağrı kolayca aktarılarak is akısındaki zaman kayıpları minimize edilir.
Park Listesi Penceresi Görüşme yapıldığı esnada, arkadan gelen çağrılar olursa, "sürükle bırak" özelliği sayesinde çağrıları "Park Listesi'nde beklemeye alabilir, daha sonra bu çağrıyı bir aboneye veya konferans odasına aktarabilirsiniz.
Konferans Odaları Aktif olan tüm konferans odaları, katılımcıları ve konferansın süresi sistemde görülebilmektedir. OP500 kullanıcısı, gelen bir çağrıyı istenilen odaya aktarabilir.
PBX Grup Penceresi Her bir SIP hesabı için, PBX grubunda bulunan abonelerin detay bilgileri görülebilmektedir. Bu sayede listelerde erişim kodu, isim, PBX grubuna kayıt durumu ve süresi, telefon numarası, karşı tarafın erişim kodu-ismi, yönlendirme ve rahatsız edilmeme gibi tüm detaylara ekranınızdan kolayca ulaşabilirsiniz.
Çağrılar Listesi Gelen/giden, cevapsız, engellenmiş tüm çağrıların tarih, süre, kişi, hesap ve sonuç gibi ayrıntıları listelenebilir.
Alarmlar OP500, sistem üzerinde oluşan tüm alarmların izlenebilmesini sağlar.
Video Penceresi Karsınızdaki kişi veya kişiler ile "Video Penceresi" sayesinde kurulan yüz yüze iletişim imkanı, iş verimliliğinizi arttırır.