SİSTEM ÖZELLİKLERİ
IPG İletişim Platformu, Linux işletim sistemi üzerine geliştirilmiş, gerçek zamanlı bir iletişim platformu olduğundan, her türlü entegrasyon ihtiyacını kolaylıkla karşılar.
IPG1000'in temel konfigürasyonunda 1056 TDM ve 1000 IP hatta sahip olabilen sistem yapısı toplamda 64000 hatta kadar büyüyebilmektedir. Sunucu kapasitesi büyütülerek IP abone kapasitesini 250.000 hatta kadar, SIP trunk kapasitesini de eş zamanlı 6.000 hatta kadar arttırmak mümkündür. IPG500 ise 112 TDM ve 500 IP hatta kadar büyüyebilen bir sistemdir.
IPG İletişim Platformu, salt yazılım çözümü olarak kullanılabildiği için, Linux Suse işletim sistemine uyumlu herhangi bir sunucu üzerinde de rahatlıkla çalıştırılabilir. Sunucu özellikleri gereksinim duyulan kapasiteye göre değişiklik gösterse de600MHz'lik tek çekirdekli bir işlemci ve 1 GB Ram kapasitesine sahip bir sunucu ile 1000 IP aboneli bir sisteme sahip olunabilir.
IPG İletişim Platformu, güncel SIP ve H323 protokollerini, kullanıcılarına pek çok esnek servisi sunabilecek düzeyde destekler. Esnek ve geliştirmeye açık yazılım yapısı, kullanıcıların gün geçtikçe artan oranda ihtiyaç duydukları pek çok web tabanlı islemi yapmalarına, gelen çağrıların otomatik olarak karşılanması (IVR), ses kayıt (VR), sesli mesaj kutuları (VM), sesli mesajların e-posta ile gönderimi (VM2EM), anlık mesajlaşma (IM), anlık durum bilgisinin (Presence) izlenmesi, Microsoft Outlook© entegrasyonu gibi pek çok tümleşik iletişim özelliklerini de bünyesinde barındırır.
Tüm sistem yapısı, sunucu üzerinde bulunan web sunucusu üzerinden programlanır ve yönetilir. Web altyapısı sayesinde sistem hem yakından hem de uzaktan rahatlıkla programlanır, yönetilir ve kişiselleştirilebilir.
Sistem RTP proxy özelliği sayesinde NAT arkasından kullanım için port yönlendirmelerine, VPN yapılarının kurulmasına gerek kalmaksızın kolay ve hızlı uzak IP abone kullanımına olanak sağlar.
DONANIM ÖZELLİKLERİ
IPG İletişim Platformu, 19'' dolap yapısı ile ek dolap ve yatırım gerektirmez, standart sistem dolaplarında kullanılabilir. Sistemde kullanılan kartların kendi üzerlerinde güç devresine sahip olmaları güç verimliliğini sağlarken, dıs dünyadan gelebilecek güç rejimi sapmalarına karsı çok daha dayanıklı bir yapı sağlar. Caller ID için ek bir karta gerek olmadan hem FSK hem de DTMF algılanabilir/üretilebilir.
DAĞINIK VE MERKEZİ YAPILANDIRMA
IPCC Yapısı : Arasında IP ağı olan tüm lokasyonlardaki sistemler tek bir sistem yapısında kullanılabilir. Bu yapıda sistem donanım bazlı sunucular veya sanal sunucu üzerinde çalışır. 3 kuleye kadar olan sistemlerde sunucuya gerek olmadan çalışabilir. Tüm birimlerdeki sistemler merkez sunucu ile IP ağı üzerinden haberleşirler ve sistemin kuleleri olarak çalışırlar. Merkez ile kule arasındaki bağlantıda bir sorun olması durumunda, kule kendi başına bir sistem gibi çalışır ve sorun giderildiğinde tekrar merkez ile iletişim kurarak tek sistem bünyesine katılır.
Bu yapı sayesinde coğrafi yedeklilik ve süreklilik desteklenmiş olur. Kuleler yapılandırılırken hem IPG1000 hem de IPG500 sistemlerin ağ geçidi modülleri kullanılabilir. IPCC yapıda, merkezler arası görüşmeler kriptolanabilir. IPG Serisi, IPCC yapısı ile sadece ethernet altyapısı üzerinden birbirlerine bağlanarak tek sistem yapısında büyütülebilir ve bu büyüme mesafeden bağımsız olarak gerçekleştirilebilir.
Fiberoptik Altyapıya Uygun : IPG İletişim Platformunda entegre Fiber Optik Kartı sayesinde fiber optik sebeke direkt olarak sistem üzerinde sonlandırılabilir. Bu sayede ayrıca bir fiber anahtarlama cihazının kullanılmasına, akü veya UPS ile beslenmesine gerek kalmaz.
VRC KARTI ile Entegre Özellikler: Entegre ses kayıt, IVR, sesli mesaj kaydı ve Voice Mail (sesli mesaj mail gönderimi) VRC kartının donanım ve yazılımında gömülüdür. Bu özellikler ihtiyaçlarınıza baglı opsiyonel olarak sunulur. Istediğiniz anda, ek bir donanıma gerek kalmadan sadece VRC lisansı ile aktiflestirerek, 16 kanal ses kayıt ile 16 kanal IVR özelliklerine sahip olabilirsiniz. Daha fazla kanal sayısına ihtiyaç duyulan durumlarda ise ek VRC kartı ve lisansı eklenmelidir. VRC kartı ile IPG İletişim Platformunda gömülü görüşme kayıt ve IVR sağlanır. Sistem ve robot operatör mesajları okunabilir, abonelere sesli mesaj bırakılabilir ve bırakılan mesajlar dinlenebilir. Abonelerin ve dış hatların görüşmeleri kayıt edilebilir. Kayıt edilen görüşmeler ve mesajlar elektronik posta olarak gönderilebilir veya tercih edilirse sistem üzerinde veya harici bir ortamda depolanabilir. Görüşme kayıtları WebCM ile takip edilebilir ve raporlanabilir.
TAM ENTEGRE AĞ GEÇİDİ YAPISI
IPG İletişim Platformunu farklı kılan en önemli özelliklerden biri entegre ağ geçidi (media gateway) yapısıdır. IPG1000 ağ geçidi yapısı, sistemin TDM ağı ile pek çok farklı arayüz üzerinden bağlantı kurmasını sağlar. Bu yapı geçmişten günümüze kullanılan pek çok farklı teknolojiyi bünyesinde barındırdığından, sistemin hibrid yapıda konfigure edilmesine olanak tanır. Bu sayede kullanıcılar, IP iletişim olanaklarından faydalanmak için ellerinde bulunan tüm eski ağ bilesenlerini tek seferde değiştirmek zorunda kalmazlar ve kullandıkları teknolojiyi aşamalı olarak IP platformuna taşıma fırsatına sahip olurlar. IPG1000 İletişim Platformunun ağ geçidi yapısı sistemin TDM kapasitesinin 16 hattan 64000 hatta kadar büyümesini sağlayan tamamen modüler yapıdadır. En düşük kapasiteden en yüksek kapasiteye kadar tamamen aynı modüllerin kullanılmasına olanak sağlayan bu yapı, ihtiyaç sahibi kurum ve kuruluşlar için asgari maliyet ile büyük kapasitelere ulaşma olanağı sağlar.
TELEFON SANTRALI UZAK MODÜLÜ
TEKNİK ÖZELLİKLER
Kapasite
Standart Hat Kapasitesi: IPG1000: 64.000, IPG500: 600
Sunucu Yapısında: 250.000 IP abone
Ses Ağ Geçidi Modülleri
FSK Caller ID Destekli Analog Abone Kartı: 16 hat
FSK veya DTMF Caller ID Destekli Analog Dış Hat Kartı: 8 hat
Kou Kartı: Özel Sayısal Abone Kartı: 16 hat
E1 Kartı: PRI, R2 veya QSIG Bağlantı Kartı: 30 kanal
E&M Bağlantı Kartı: 4 hat
MGW Kartı: IP ile TDM yapı arasında köprü görevi gören ağ geçidi kartı, 16 kanal
VRC Kartı: IVR, ses kayıt ve sesli mesaj kartı, 16 kanal
I/O Kartı: Sistem ile farklı aksesuar grupları arasında bağlantı kuran kart
FOK Kartı: Fiberoptik Ethernet ağ anahtarlayıcısı 1 FO 4 bakır Ethernet hattı
Donanım Özellikleri
Ethernet Arayüzü: 10/100/1000 Base-TX Ethernet, Çevrim Başlamalı 1000Base-X SFP
Dış Hat Arayüzü: DP ve DTMF Sinyalleşmesi, 12/16 KHz Kontör Sinyali Tespiti, Kutup Değişimi Tespiti
E1 Arayüzü: ETSI EN 300 402
PRI ISDN Arayüzü: DSS1 (Q921 & Q931)- ETSI EN 300 403, ISDN 2B+D taşıyıcı servis uyumu
R2 Sayısal Arayüz: DC Çevrim veya Darbe tipi sinyalleşme
E&M Dış Hat Arayüzü: Tip 1, 2, 3, 4 veya 5’i destekler. Sinyalleşme: Beklemesiz Başlatım, İşaret Beklemeli Başlatım ve Geciktirilmiş Başlatım, Numara tuşlama: DP veya DTMF, Konuşma yolu: 2 tel veya 4 tel, R1 sinyalleşmeli ANI desteği
USB: 2 adet USB 2.0
Güç Kaynağı: 48 VDC- Rak Basına Azami 35 Watt
IPG1000 Ses Ağ Geçidi 48VDC ile çalışmaktadır. 220VAC Kullanılması durumunda IPG1000 sıcak yedekli güç kaynağı modülü kullanılır
Konnektörler: Ethernet: RJ45, Dış hat ve aboneler: RJ45, Harici röle ve harici müzik: 623K4, Harici arayüzler: Pin tipi (2-pin), RS232 arayüzü: RJ11
CRL (Çağrı Kayıt Listeleme): PC Arayüzü (Yerel Alan Ağları ya da tek PC), Seri Yazıcı Arayüzü
Yazılım Özellikleri
Sunucular: Gömülü Proxy, Registrar, Presence ve IM Sunucuları
İşletim Sistemi: Linux
CRL Kapasitesi: IPG1000: 7.250.000
IEEE 802.1d, IEEE 802.1p, IEEE 802.1q, IEEE802.1w, SNMPv3, RADIUS Authentication
Fiziksel Özellikleri
IPG1000 Boyutlar (D x G x Y):
462 x 480 x 132.5 (mm) (güç kaynağı ve askı kulakları ile)
440 x 440 x 132.5 (mm) (güç kaynağı ve kulaklıklar hariç)
IPG1000 Ağırlık: 10 kg (güç kaynağı ile)
Çevre Şartları
Çalışma Sıcaklığı: -5°C / +40°C sıcaklık, 5% - 85% Nem
IP UYGULAMALAR
IP Haberleşme Uygulamaları
IP haberleşme uygulamaları sayesinde abonelerin sistem ile aynı mekanda olma zorunluluğu ortadan kalkar. IPG İletişim Platformunun dahili aboneleri, IP telefon, yazılım tabanlı IP telefon, WiFi telefon, akıllı cep telefonu gibi IP üzerinden haberleşebilen erişim birimleri ile her yerden her an kesintisiz iletişim sağlar.
Mobilite
IPG İletişim Platformu, kullanıcılarına mekandan bağımsız, her an her yerden hızlı ve ekonomik iletişim olanağı ile hareket özgürlüğü ve operasyonel verimlilik sağlar. Uzak aboneler de sistem özelliklerini kullanma olanağına sahip olurlar. Organizasyonun hareketli çalışanlarına erişimi kolaylaşır. IPG İletişim Platformu ile veri ağına baglı “Erişim Noktası” kullanılarak, ek bir yatırıma gerek olmadan, SIP destekli WiFi telefonlar kablosuz haberleşme için kullanılabilir.
IPG İletişim Platformu ile 3G veya WiFi ağlar üzerinden yazılım tabanlı telefon ve Karel Mobil sayesinde, akıllı telefon, tablet ya da dizüstü bilgisayarlar sistemin abonesi olarak sistemin özelliklerinden faydalanırlar. IP DECT baz istasyonları, şirket veri ağı veya internet erişiminin olduğu uygun alanlara yerleştirilerek, kapsama alanının her noktasında kablosuz ve güvenli iletişim sağlar.
Karel Mobil 3G ve WiFi ağı üzerinden sesli haberleşmeyi sağlayan SIP telefon uygulamasıdır. Akıllı Cep telefonuna yüklenen uygulama, cep telefonunun IPG İletişim Platformunun bir abonesi olarak kullanılmasını sağlar. Böylece cep telefonu üzerinden, dahili numaraya gelen çağrılar cevaplanabilir veya sistem üzerinden arama yapılabilir. Karel Mobil, arayanların sadece dahili numaranız ile size her an, her yerden ulaşmasını sağlar.
Hot Desking özelliği ile herhangi bir kullanıcının, ortak kullanıma tahsis edilmiş bir IP telefon üzerinden sisteme kayıt olması ve bu telefonu kendi masa telefonu gibi kullanabilmesi mümkündür. Böylece her çalışan, kendi yetkisi ve özellikleri dahilinde ortak telefonlardan faydalanabilir. Görüsmeler çağrı raporlarında kendi abone numarasıyla raporlanır. Bireysel cihaz sayısı ihtiyacı azalır, tasarruf sağlanır.
Görüntülü Görüşme
IPG İletişim Platformu bağlı tüm IP aboneler gerek kendi aralarında gerekse IP dış hatlar üzerinden görüntülü telefon, Karel Mobil ve/veya yazılım tabanlı telefonlarla görüntülü görüşme yapma imkanına sahiptir.
Çağrı Merkezi
IPG İletişim Platformu ile entegre çalışan IP çağrı merkezi, müşterileriyle hızlı ve etkin iletişim kurmayı planlayan kurumların, esnek ve ölçeklenebilir çağrı merkezi ihtiyacını karşılar. Karel IP Çağrı Merkezi, kurumların hem bugünkü hem de gelecekteki ihtiyaçlarını karşılayabilecek modüler bir mimariye sahiptir. Birkaç kullanıcılı sistemlerden, birkaç yüz kullanıcılı sistemlere kadar çözüm sağlar. Web üzerinden kullanım ve yönetim özelliğiyle işletmelere mekandan bağımsız esnek ve daha tasarruflu bir yapı sunar.
TÜMLEŞİK İLETİŞİM UYGULAMALARI
Çağrı Kayıt Yazılımı : Web-CM ve gömülü CTI sunucusu çağrı ücret kontrolü sayesinde maliyetlerin kontrol edilmesini, çağrı trafik yoğunluklarının izlenmesini ve raporlanmasını sağlar. WebCM ile abone, dış hat grupları ve operatör bazında tarifeler oluşturulabilir. Tarifeler için geçerlilik zamanları tanımlanabilir, ileriye dönük tanımlar yapılabilir, mevcut tarifeler üzerindede değişiklikler yapılabilir. WebCM üzerinde, tüm kullanıcıların erişebilecekleri kurumsal bir rehber bulunur. Bunun dışında kullanıcılar, bir telefon numarası için özel ve genel isim ya da açıklamalar girebilirler.
Web-Abone Sayfası: Kullanıcıların kendi telefon işlemlerini, bilgisayarlarından, tabletlerinden veya akıllı mobil telefonlarından kullanmalarına olanak sağlayan, web tabanlı uygulamadır. Zaman ve enerji verimliliği sağlar. Aboneler kendi abone web sayfaları üzerinden kendi sesli mesajları, çağrı kayıtları gibi bilgileri takip ederken, ayrıca konferans odalarını yönetebilir, günlük iletişim parametrelerini kontrol edebilirler. (Örneğin; cep telefonuna çağrı yönlendirme, Karel Mobil, vb.)
Widea: Sistemin tüm programlama, bakım ve alarm islemlerinin uzaktan da yapılmasını sağlayan web tabanlı uygulamadır. Her noktadan, yetkilendirme seviyelerine göre sisteme bağlanarak gerekli ayarlamalar yapılabilir.
Webfon Desteği: IPG İletişim platformu, işletmelerin kendi web siteleri üzerine eklenen Tıkla-Konuş yazılımlarıyla entegre çalışabilir.
Outlook Entegrasyonu: E-Posta istemci programı olarak Outlook kullanan kullanıcıların pek çok servis özelliğini direkt e-posta programları üzerinden kullanmalarına olanak sağlayan entegrasyon yapısıdır.
Anlık Mesajlaşma: IP telefon kullanıcılarının birbirleri arasında anlık olarak yazılı iletişim kurmasını sağlayan yapıdır.
Durum Bilgisi: Sistem üzerindeki tüm kullanıcıların (IP ve TDM) birbirlerinin gerçek zamanlı meşguliyet durumlarını görmelerini sağlar.
IVR: Sistemi dışarıdan arayan kisilerin akıllı menüler ile yönlendirilerek aradıkları kişilere herhangi bir müdahale olmadan otomatik olarak ulaşmalarını sağlar.
Robot Operatör: Çok kanallı entegre robot operatör, sesli mesaj, gömülü bekletme müziği kayıt alanı ve uzaktan mesaj yükleme ve kontrol etme olanağıyla gelen çağrıların hızlı ve etkin dağıtımını sağlar, kurum imajını güçlendirir.
Sesli Mesaj: Sistem içinde bulunan kullanıcıların ya da sistemi dışarıdan arayan kişilerin herhangi bir aboneye sesli mesaj bırakmasını sağlar.
Sesli Mesaj E-posta Gönderimi: Bir kullanıcıya bırakılan sesli mesajın kullanıcıya e-posta ile ulaştırılmasını saşlar. Böylece kullanıcılar her noktadan mesajlarına erişebilirler.
Ses Kaydı: Sistemdeki tüm hatlardan yapılan görüşmelerin kaydedilmesini sağlar. CPU kartı üzerine dışarıdan takılabilecek hafıza kartı sayesinde ihtiyaca göre ses kaydı, sesli mesaj ve IVR kapasitelerini arttırmak mümkündür. Bu açıdan sistem oldukça esnek bir yapıya sahiptir.
Konferans Odaları : Sistem üzerinde her kullanıcı için konferans odası mevcuttur. Eş zamanlı 50 kullanıcı görüşme yapabilir. IPG Sistemlerde herbiri 50 katılımcılı birbirinden bağımsız eş zamanlı 50 adet konferans odası oluşturulabilir. Web abone sayfası ile bilgisayar ve akıllı cihazlardan, yazılım tabanlı telefon ve IP telefonlar üzerinden yönetilebilir. Toplantı maliyetleri ve süreleri azalır.
Görüntülü İletişim : SIP dış hatlar ve UMTH üzerinden, SIP video telefonlar ve yazılım tabanlı telefon kullanarak görüntülü iletişim olanapı etkin bir iletişim ve müşteri hizmetlerinde fark yaratma imkanı sağlar.
Faks Sunucu: Sisteme T38 formatında gelen faks mesajlarının belli kullanıcılara iletilmesini sağlayan faks dağıtıcısıdır.
LDAP Sunucu: Sistemin, var olan bir merkezi rehbere senkron olması ve bu rehberdeki verileri kullanıcıların telefonları üzerinden hizmetine sunan sistemdir.
Radius / Active Directory Desteği: Sistem IP ağı üzerindeki kurumsal güvenlik sunucularına Radius ve Active Directory protokollerini kullanarak erişim sağlayabilir ve kullanıcıların şifre kontrollerini bu sunucular üzerinden yapar. Bu sayede iletişim sistemi de “kullanıcı adı ve şifre” sorgulamaları açısından kurumsal güvenlik yapısına dahil edilmiş olur.
Güvenlik Sistemleri ile Entegrasyon : Karel CCTV ile tam entegrasyon sayesinde görüntülü arama, hareket sensör araması, kameralı ortam ile sesli görüşme yapılabilir. Farklı ortam kontrolleri telefondan yapılabilir (Nizamiye izleme, nöbet yerleri kontrolü vb.). Akıllı telefonlardan bu bilgilere erişilebilir.
Smart Call Back (Akıllı Geri Arama) Özelliği : FCT cihazlarının kullanıldığı sistemlerde, cep telefonu kullanıcısının IPG Iletişim Platformu üzerinden gelen cevapsız çağrıyı geri aradığında, operatör yardımı olmadan, direkt kendisini arayan aboneye ulaşmasını sağlar.
YÖNETİM VE BAKIM KOLAYLIĞI
Sistem üzerindeki CPU yazılımı sayesinde tüm kartların ve tüm Karel Sayısal ve IP telefonların yazılımları uzaktan yüklenebilir ve güncellenebilir. Böylelikle tek işlem ile tüm sistem güncellenebilir. Yüzlerce kullanıcısı olan firmalarda tüm uç birimler aynı anda güncellenebilir, bakım ve yönetim çok hızlı ve kolayca yapılabilir. IPG İletişim Platformunda gömülü SNMP özelliği sayesinde IT yöneticileri diğer ağ bileşenlerini yönettikleri yöntemle IPG İletişim Platformunu da yönetebilirler.
Otomatik konfigürasyon yapısı tüm Karel IP terminallerin bir merkezden kolaylıkla programlanmasını ve yönetilmesini sağlar. Bu sayede IP telefonların programlanması ve ayarlarının değiştirilmesi için tek tek işlem yapılmasına gerek kalmaksızın verimlilik ve hız sağlanır. Sistem tüm raklarında kullanılan tek tip kart yapısı ile ve CAT5 / CAT6 standart kablo tiplerinin kullanımıyla montaj ve bakım kolaylığı sağlar. CPU kartı, Fiber Optik kartı ve MGW kartları üzerinde bulunan ethernet anahtarlar sayesinde ek anahtar kullanımına gerek kalmaz. Ilk yatırım maliyeti düşer.
İLETİŞİM GÜVENLİĞİ
IPG İletişim Platformu ile VPN gibi maliyetli çözümlere gerek kalmadan, uluslararası standartlara dayalı yüksek güvenlik sağlanır:
Alarm Raporlama
Belli hata durumlarına, bilgilendirmelere ve senaryo koşullarına göre oluşan sistem alarmları canlı olarak takip edilebilir, raporlanabilir. I/O kartı üzerinde bulunan 4 adet alarm giriş portu ile sistem odasında bulunan ısı ve yangın alarmları sistemden takip edilebilir. Alarmların IPG İletişim Platformu alarm programı üzerinden raporlanması, kaydedilmesi, direkt kullanıcılara, sistem yönetiminden sorumlu uzmanlara, telefon çağrısı, TCP/IP ağı üzerinden alarm merkezine SMS veya e-posta ile gönderimi sağlanabilir.
SBC (Session Border Controller) Özellikleri
IPG İletişim Platformu herhangi bir harici donanım ya da yazılım yapısı kullanmaksızın aşağıdaki SBC (Session Border Controller) özelliklerini kendi bünyesinde barındırır.
Protokoller; SIP, H323, UDP, TCP, IPv6, IPv6-IPv4 Çevrimi (Hibrit yapı), SSH/SFTP, HTTP/HTTPS
Sinyalleşme; SIP-SIP, SIP-H323 Çevrimi, NAT Dönüşümü, SIP Mesaj Manipülasyonu
Ortam; Tonlar ve Anonslar
Güvenlik; DoS Koruma, TLS, Güvenli RTP (SRTP), Topoloji Gizleme
KULLANICI ÖZELLİKLERİ
Abone Servisleri
Müşteri kodu ile arama
Otomatik arama
Bekletme müziği
Meşgulde sıraya girme
Geri arama seçeneği
Çağrı aktarma
Çağrı tutma ve bilgi alma
Çağrı park etme ve park edilen
Çağrıyı geri alma
Çağrı yakalama
Çağrı transfer
Şef sekreter özelliği
Konferans
Rahatsız edilmeme
Kapı rölesi aktifleme
Çağrı yönlendirme
Uzaktan çağrı yönlendirme
Kulaklık kullanıcısı abone
Acil hat
Araya girme
Otomatik ya da seçerek dış hat alma
Son numarayı tekrar arama
Dış hat bağlama
Dış hat düşürme
Dış hat işaretli erişim
Paralel çalma
Telefon kilitleme
Hatırlatma ve uyandırma servisi
Seri arama
Ses seviyesi ayarlama
Bekçi kodu
Otel Servisleri
Check-in ve check-out
Otel odası durum sorgulama
Otel odası abonesi belirleme
Minibar ücretlendirme
Yer belirtme servisi
Arama yetki seviyesi
Uyandırma servisi (Grup ya da kisi)
Otel uygulamaları ile entegrasyon
Çağrı Kayıt Servisleri
Çağrı kayıt dökümü
Çağrı raporlama
Kontör sinyali algılama
Kutup değisikligi algılama
Kontör fiyatı girme
Tarife tabloları
Sistem Servisleri
Otomatik dış hat bekletme
Otomatik sistem kontrolü
Abone yetki seviyeleri
Çağrı kısıtlama
Dış hat görüşme süresi
Seri çağrı aktarma
Eşit dıs hat yük dağılımı
Dogrudan aboneye erişim
Farklı zil kadansları
Operatöre eşit yük dağılımı
Araya girme yetki kontrolü
Harici çağrı yönlendirme
Esnek numaralandırma özelliği
Otomatik yön seçim programı (LCR)
Dış hat erişim grupları
Otomatik dış hat kontrolü
Bekletme müziği
Gece servisi
Dahili abone grupları
Uzaktan programlama özelliği
Dıs hattın çalacağı aboneyi belirleme
Enerji kesintilerinde dış ve iç hat bağlama
Sistem sorgulama
Sistem yöneticisi atama
Ton ve darbe atama seçeneği
Ağ uygulamaları
Ayarlanabilir ton kadansları
Ayarlanabilir çatalaltı süresi
QSIG desteği
Yedek CPU
ISDN Servisleri
Ücretlendirme: Çağrı başında (AOC-S), Çağrı esnasında (AOC-O), Çağrı sonunda (AOC-E)
Arayan numarayı gösterme (CLIP)
Arayan numarayı kısıtlama (CLIR)
Arayan numarayı gösterme (COLP)
Arayan numarayı kısıtlama (COLR)
Çağrı yönlendirme (CFU, CFB, CFNR)
Çağrı bekletme (CW)
Meşgul aboneye erişim (CCBS)
Doğrudan dahili arama (DDI)
Çağrıyı tutma (CH)
Çoklu abone numaralandırma (MSN)
Terminal portatifliği (TP)
Mesaj alma ve gönderme (UUS)
Üçlü konferans özelliği
Noktadan-noktaya bağlantı
Noktadan-çok noktaya bağlantı
IPG500 / IPG1000 Broşürü [.pdf]
IPG Serisi Genel Özellikler [.pdf]
Referanslar