Konya Su ve Kanalizasyon İdaresi, hizmet edeceği alanların genişlemesi ile daha profesyonel ve kapsamlı bir iletişim sistemine ihtiyaç duydu. Kurum yaptığı araştırmalar neticesinde, mevcut sistemlerini yenileyerek IP altyapıya uygun IP Çağrı Merkezi ve IP telefon santralı satın almaya karar verdi.
KOSKİ, ihtiyaçları doğrultusunda oluşturulan teknik şartnameyi en uygun maliyetlerle karşılayan Karel ile birlikte çalışmayı tercih etti ve IPG İletişim Platformu ile Karel IP Çağrı Merkezi entegre bir şekilde kuruldu.
Kurulan çağrı merkezi 20 operatör ile hizmet veriyor. Ayrıntılı raporlama özelliği sayesinde personelin verimliliği ve vatandaşların memnuniyetleri ölçülebiliyor. Mobil süpervizör özelliği ile de akıllı cihazlar sayesinde sisteme bağlanarak gerekli çalışmalar yapılabiliyor. Ayrıca farklı yerleşkelerde IPG serisi IP telefon santralları ile entegrasyon sağlanıyor.
IP çağrı merkezi ve IP santrallarda Türkçe arayüz kullanılmasının kurum açısından büyük bir avantaj. Bunun yanında IP santralların uzaktan erişimi sayesinde kullanıcı tanımlama ve gerekli ayarlamalar merkezden yapılabiliyor. Ayrıca Karel IPG İletişim Platformunda bulunan Entegre Ses Kayıt özelliği de kurumun en beğendiği özellikler arasında yer alıyor.
KOSKİ İletişim ve Teknik Destek Şefi Zekeriya Kartal, kullandıkları IP çağrı merkezi ve IP telefon santrallarının çalışma performansından memnun olduklarını ve sistemin kurulum aşamasından itibaren teknik servisle alakalı bir sorun olmadığını belirtiyor.
Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu;
IT Altyapısı İçin Stratejik Planlama
Belediyelerde Yenilikçi Teknoloji Yatırımları Nelerdir?
IP İletişimin İşletmeler için 7 Faydası