Ana içeriğe atla
En

Çağrı Merkezi Yönetimi Hareketleniyor!

Teknoloji ve İnovasyon

Çağrı Merkezi Yönetimi
Mobilite
günümüzdeki en popüler kavramlardan biri, özellikle de yöneticiler için. Uzayan toplantılar, ofis dışında geçirilen sürelerin çokluğu yöneticileri her geçen gün biraz daha fazla hareketli çalışmaya yöneltiyor.

BYOD gibi yeni nesil çalışma akımları ise mobil cihazların ofis ortamında da kullanımlarını da destekliyor.  Hareketli çalışma tercihten kurala evrimleşirken; verimlilik, karar vermede hızlanma ve kullanıcı kolaylığı talep eden işletmeler için mobil uygulamalar artık vazgeçilmez hale geliyor.

Çağrı merkezi yöneticileri de bu nedenlerden dolayı sürekli olarak çağrı merkezi istatistiklerini ve çalışan performanslarını takip edebilecekleri mobil çözümlere ihtiyaç duyuyor.

Karel Mobil Supervisor, tam da bu ihtiyacı karşılayan bir çözüm olarak karşımıza çıkıyor. IOS ve Android tabanlı akıllı cep telefonları ve tabletlerde kullanılabilen Mobil Supervisor uygulaması, kolay kullanıma sahip arayüzlerden oluşuyor.
Çağrı Merkezi Yönetimi
Çağrı merkezi yöneticileri, Karel IP Çağrı merkezinin tüm temel verilerini istedikleri her an her yerden kolayca takip edebiliyor, gerektiği durumlarda sisteme müdahale de edebiliyor.

Temel çağrı istatistiklerinin görüntülenebildiği “pano” ekranı, kuyruklara ilişkin istatistiklerin izlenebildiği “kuyruk” ekranı ve operatörlerin durumlarının gözlemlenebildiği, gerekli görüldüğünde operatörü arama veya operatöre fısıldama işlemlerinin yapılabildiği “operatör” ekranı uygulamayı oluşturan 3 temel ekran oluşturuyor ve veri güncelleme sıklığı gibi seçimler “ayarlar” ekranından kolaylıkla yapılabiliyor.
Çağrı Merkezi Operator
Mobil Supervisor uygulaması ile çağrı merkezi yöneticileri zamanlarını daha verimli kullanabiliyor, çağrı merkezi performansı artıyor ve bu durum müşteri memnuniyetine de olumlu katkı sağlıyor.

Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu;
Çağrı Merkezi Yatırımı Yaparken Bilmeniz Gerekenler
Call Center Sistem Özellikleri Nelerdir? [Video]
Çağrı Merkezi Verimliliğini Arttırın: Gelişmiş Otomatik Çağrı Dağıtımı

Diğer Bloglar