Özbay Mobilya, 1995 yılından beri mobilya perakende sektöründe faaliyet gösteriyor. Ankara’nın tamamına yayılmış 11 adet mağazamız bulunuyor. Bu mağazalarda kalite ve tasarım değeri yüksek ürünleri, uygun fiyatlarla müşterilere sunuyoruz.
Müşteri memnuniyetini artırmak ve takip sistemi oluşturmak amacıyla Müşteri Hizmetleri birimimize daha fazla önem vermeye başladık. Bu amaçla çalışan arkadaşlarımızın konuşmalarının kayıt altına alınması ve bilgisayar destekli bir sistem ile takip edilmesinin zorunlu hale geldiğini fark ettik. Bu süreçte yaptığımız görüşmeler ve bilgilendirmeler neticesinde ihtiyacımız olan en iyi sistemin IP Çağrı Merkezi olduğunu belirledik.
Satın alma sürecinde farklı firmalarla da farklı sistemler için görüştük. Karel ile yaptığımız görüşmede bizim için tatmin edici bilgilendirme ve çözüm önerileri sunuldu. Bu da bizim için, Karel IP Çağrı Sistemi’ni tercih etme sebebi oldu. Ayrıca Karel’in sunmuş olduğu sürekli teknik destek hizmeti de Karel’i seçmemizde büyük bir etken oldu.
Kullandığımız sistemin, görüşme esnasında ses kayıt özelliğine sahip olması ve bu kayıtların verimli bir şekilde arşivlenmesi bizim için oldukça önemli. Bunun yanı sıra, arayan müşterilerimizin sistemde kayıtlı olan bilgilerinin ekranda gözüküyor olması da bizim için büyük fayda sağlıyor.
Karel IP Çağrı Merkezi’ni kullanmaya başladığımızdan bu yana, müşteri memnuniyeti oranımızın büyük ölçüde arttığını gözlemledik. Bu kadar süre içerisinde elde ettiğimiz bu fayda, sistemin ne kadar verimli çalıştığını göstermektedir.
Müşteri hizmetlerine önem veren tüm firmaların günümüz şartları itibariyle bu sisteme geçmesi, firmaların büyümesi ve kurumsallaşması adına çok önemli bir etkendir. Özbay Mobilya olarak Karel IP Çağrı Merkezi çözümünü tüm firmalara tavsiye ediyorum.
Karel IP Çağrı Merkezi Çözümü detayları >>>
Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu;
Çağrı Merkezi Nedir? Ne Kazandırır?
Yeni Kurulan Şirketlerin Teknoloji İhtiyaçları Nelerdir?
Çağrı Merkezi Sistemi Satın Alma Rehberi