Otomotiv sektöründe farklı şirketleri bünyesinden bulunduran ASF Otomotiv, Fortune 500 listesinde yer alıyor.
ASF Otomotiv, müşteri memnuniyetinin öneminin her geçen gün arttığı günümüz rekabetçi koşullarında, kurum içi iletişimde de aynı kaliteyi yakalamak istedi. Bu nedenle sağladığı kesintisiz iletişim ve CRM entegrasyonu sayesinde IP iletişim sistemi kullanmaya karar verdi.
Uzun yıllardır birlikte çalıştıkları Karel Yetkili Satıcı ve Servisinin yönlendirmesiyle IPG1000 IP telefon santralını tercih etti. Bunun yanında Karel’in %100 yerli bir marka olması da tercih sebeplerinden birisi olarak göze çarpıyor.
Analog ve IP kullanıcılardan oluşan toplamda 200’ün üzerinde kullanıcıya kurulum gerçekleşti. Farklı ihtiyaçlara cevap verecek 80 adet IP DECT el ünitesi, 30 IP telefon, 10 adet operatör seti ve 80’den fazla analog telefon kullanılıyor. Sistemde ayrıca entegre ses kayıt özelliği, Outlook entegrasyonu, Karel Mobil Akıllı Telefon Uygulaması, Web abone Sayfası, WebCM Raporlama yazılımı ve karşılama robot operatör özellikleri kullanılıyor.
Sistemdeki entegre ses kayıt özelliğinin web tabanlı olması sayesinde internet bağlantısının mümkün olduğu her yerde kullanıcıların ses kayıtlarına ve istedikleri raporlara ulaşması en beğenilen özellikler arasındadır. Bu sayede müşteri memnuniyeti açısından en hızlı şekilde aksiyon alınması sağlanıyor.
Farklı lokasyonlardaki kullanıcıların birbirleri ile SIP Trunk özelliği sayesinde kesintisiz ve ücretsiz olarak iletişim sağlaması da sağlanan önemli avantajlardandır.
ASF Otomotiv, ürün ve servis hizmetlerinden memnun olduğu Karel’i ve IPG İletişim Platformu'nu, kendileri gibi sorunsuz ve uygun maliyetli iletişim çözümleri arayan firmalara tavsiye ediyor.
ASF Otomotiv Müşteri Deneyimi broşürü >>
Bu yazıyı okuyanlar, bunları da okudu;
Otomatik Şerit Koruma Sistemi Nedir ve Nasıl Çalışır?
Yakında Hayatımızı Kolaylaştıracak İnovasyonlar
IP Telefon Santralı Kullanmak İçin 10 Neden